15 Temmuz 2013 Pazartesi

Bu elbiseden istiyorum ben :))

çok öfkelndim çok..Arkadaş kumaşımı elime aldım,resmi karta kopyaladım.terzi ara,ara,bu sıcakta iki gün aradım yok yok yok..Bu gün üçüncü gün,iki terzi buldum..bak başıma gelenlere.. bitanesi dikerim ama 80 tl alırım dedi..Birtanesi de sana yakışmaz bu model,hem boyun kısa hem kilolusun,sana başka model yapalım dedi.Güleyim mi ağlayayım mı bilemedim.kumaşımda ucuz viskonlardan..günlük giyebileceğim bi giysi olsun dedim ..sanki abiye dikecekler bana..dur sen gece olsun sakin kafaylan kendim kesip dikesim var sanki yapacakmışım gibi bi his var içimde..iyi olursa dışarda giyerim.. kötü olursa evde giyerim....çok kötü olursa,tekrar keserim imrenime elbise yaparım....öff yaaa...hiç böyle inatlarım yoktu benim ....


6 yorum:

dikisdersi dedi ki...

bu modelin üst kalıbı burda dergisinde vardı .arıyorum şimdi bulamadım .istersen bir kaç gün kesme ...fırfırlarını kendin uydurursun sanıyorum .neden yakışmasın ki kumaşın viskonsa ıgıl ıgıl akar .kıloluda göstermes...

İmren dedi ki...

dikişdersi rabbim ne muradın varsa versin.beklerim canısı..beklerim ben..çok tşk ederim sayenizde bende dikerim..

dikisdersi dedi ki...

http://www.burdastyle.ru/model/2011-burda-7-138
bu elbisenin kalıbı ...
dergi varmı elinde

dikisdersi dedi ki...

http://www.nadirkitap.com/evrensel-burda-dergisi-sayi-2011-7-dergi3096896.html

satın almak istersen dergi burada var
kolay gelsin

İmren dedi ki...

canım çok tşk ederim.dergi elimde yok.ama mutlaka kitapçılarda vardır bulurum..ben bi araştırayım bakim.

SONA dedi ki...

blogumu ziyaret etdiyiniz icin minnetdaran tesekkr ederim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...