23 Ocak 2014 Perşembe

lif ördüm



11 yorum:

kocam bana topaç der dedi ki...

çok güzel olmuş ellerinize sağlık...

İmren dedi ki...

tşk ederim canım.

DiKmECe dedi ki...

Şu güzelim lifleri görünce yine hayıflandım kendi adıma.Bir beceremedim şu lif işini.İş gördü ama estetik zayıf oldu.Ellerinize sağlık,takipteyim sevgiler..)))

ebru köroğlu dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibe aldım.
Sevgiler,
Bende bloguma beklerim http://hayatimakyajla.blogspot.com/
Blogumda ilk hediye çekilişim var beklerim.

Maimai Quan dedi ki...

Why a line wedding dress gowns are popular for Brides.

gooogoook dedi ki...

Harika olmuş ok güzel oluyor bunlar yumuşacık. Elinize sağlık:).

harry Fa dedi ki...

Welcome to my shop maybe my clothes make you become the most beautiful princess

زوج من السراويل المريحة تجعل يومك سعيد

السراويل نمط الجيش

harry Fa dedi ki...

كل بدلة سوداء
عرف ما كنت تبحث عن هذا اللباس، وقالت أنها يجعلك أنيقة وأكثر جاذب

harry Fa dedi ki...

ملاك الجناح قلادة
دينا الصنعة الجميلة مجوهرات، ذات جودة عالية، كان يتاجر بعيداً أفضل خيار

ملاك الجناح قلادة

القلادة جميلة جداً، وكنت وضعت، وقالت أنها أجمل من الملائكة

Maliha Rao dedi ki...

U are so talented!
Following you now with GFC and Bloglovin. Will appreciate if you follow back too!
xoxo
http://www.redraoalice.blogspot.com/2014/03/april-blog-giveaway-benefit-oriflame.html

Mommyslifetime dedi ki...

Merhaba

Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
http://mommyslifetime.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...