29 Ocak 2016 Cuma

Aklıma geldin blog..

kışın yarısı bitti sayılır..Dünya telaşı mı desem..,her yükün altına girmek mi desem ...- Ne desem adını bilmiyorum..Yapmak istediğim heveslendiğim birçok şeyi zamansızlıktan yapamıyorum.Bi taşınma olayı oldu internetin bağlanması zaman aldı..,Bu esnada elime de akıllı telefon geçince ,,,İki torunum yakınımda ..Her gelişleri bayram havasında olunca,İnsan zamanın nasıl geçtiğini bilemiyor...Aslında blog yazmayı bile unutmuşum,epey bi arandım resmi nereye koyuyodum yazıyı nereye yazıyodum..bikaç kere yazdım sildim sanırım sonunda oldu..

Bu kış yaptığım iş..İmrenim okula giderken giysin hırkası..İmrenim doğduğunda herşeyini pembe ve turuncu hazırlamıştım...ondan sonrası her renge girdik.kız pembesi oğlan mavisi demedim..Baharda pantolon üzerine iyi gider düşüncesiyle mavi ipten yaptım..Güle güle giysin kısçem...
İmren ime Hırka,

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...